0
Jag är skaplig trött, vill lägga mig och sova igen men icke. Börjar 6:45 denna söndag och känner  verkligen inte alls för detta, hoppas dagen rusar förbi, har tänkt lägga mig och sova en timma när jag kommer hem iallafall. Slutar ju så sent klockan 16.00 en söndag kan påstå att det känns sisådär faktiskt. Men får tänka att det är dubbelt betalt. Börjar om 45 minuter. Så dricker min chai latte i lugn och ro sen blir det att bara ta på mig lite kläder och sen åka iväg. Tråkiga på söndagar är att det inte kommer någon tidning till jobbet! Får nog ta med mig två par tidningar så har jag något att bläddra i om det blir för tråkigt, för mellan 13-16 är det otroligt tyst och stilla på jobbet! Efter denna dag är det bara 2 dagar till sen får jag ledig en dag. *wiiie*
 
Så tråkigt bloggen blir nu bara en massa jobb det står om, men har direkt inget intressant att skriva om såhär på morgonkvisten. Skulle föresten bloggat om sidobordet vi köpte i fredags men när jag kom hem efter mitt första pass igår så slocknade jag och hjärtat i soffan tillsammans, så trött var jag. *blää* Får blogga om det senare! Ha nu en kanon fin söndag, tänk på mig som får jobba!
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback