2
Då var jag uppe före tuppen idag då, känns sådär när man har fått sovit varje dag för att man har jobbat kväll. Men jobbar heldre dagtid faktiskt och får tid hemma. Man hinner få lite mer gjort om dagarna här hemma också! Idag ska jag cykla till jobbet! Känns sådär för nu börjar det bli kallt om morgnarna, och måste införskaffa mig ett par vantar faktiskt. Får bli att fynda det på Ullared! Inte långt kvar nu, ska bli kul! Jag börjar om en timma nu så ska väl försöka sätta lite fart här hemma. Slutar 15.00 idag så känns bra. Sen har jag bestämt att jag ska hem och städa. Det behövs. Jag suktar jättemycket efter det där objektivet alltså, men blir att spara spara spara. Så hoppas jag att det snart är mitt. Någon som har det objektivet? Är det bra & värt pengarna?Lyssnar på Pink nu hennes skiva och kan ge tips om att köpa skivan,
den är riktigt bra : )
 
 
 
Kommentarer
Johannaday

Heej :) fin blogg, allt bra med dig?


http://www.johannaday.com
Cissi

Hehe, Ullared är livsfarligt ;)

Svar: Ja, verkligen livsfarligt : ) men ska bli kul att få komma bort och shoppa :D hehe
.


http://cississaga.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback