0
Min kära mamma blir 50 år den 27 september men på hennes födelsedag så är hon i cypern och har det härligt där. Så idag firade vi henne, eller vi överaskade henne. Och vad överaskad hon blev när vi dykte upp och skrek högt Surprise till henne. Hon blev en aning förvånad och väldigt glad att vi överaskade henne! Vi hade planerat den här dagen i 1 månad tillbaka kanske och den blev lyckad. Hon fick en canvas tavla med oss barn på. Och en tassimo som hon velat haft bra länge nu, och en massa goda smaker till. Och såklart blommor och god fika. Och kvällen blev väldigt bra. Och så kul att hon blev såååå glad. Ni skulle sett hennes min. Skulle gärna lägga upp bilder men måste acceptera att jag inte får lägga ut bilder på dem som inte vill som sagt. Men vi hade en underbar kväll. Skulle inte förvåna mig att jag blir överaskad nästa år i Juni då det är min 25 års dag. Man vet aldrig!
 
 
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback