0
Söndag och jag ska snart åka iväg till jobbet igen. Känns väl sisådär men efter 2 timmars sömn så är jag ändå redo. Känns bra att tjäna pengar iallafall. Det är positivt. Har närmligen dubbel pass idag, så nu är det fyra timmar till av denna söndag att jobba, och det hoppas jag kommer rusa förbi. Så vid halv fem börjar jag igen. Och runt halv sex blir det räkmackor till kvällsmat. Ska bli gott, bra när man kan bestämma vad vi ska äta på kvällskvisten med våra boende. Så just nu dricker jag en chai latte & ska snart åka iväg först till affären med hjärtat mitt. Ska inhandlas lite frukt och en godispåse såhär på söndagen, blev otroligt sugen! Så det är väl det som kommer hända & ske för min del. Jag har lite sån här ångest som inte har fått någon tid knappt med min kära underbaring till hund. Men imorgon efter jag slutat vid 13.00 så ska jag ta längre promenad och har tänkt ta något träningspass med honom är det som tänkt. Även tisdag då jag är ledig. Så då ska jag lägga all energi på honom. Det är han värd! Min lurvboll. Han är mitt allt. Skulle aldrig någonsin kunna sälja honom. Han är dyrbar för mig helt enkelt.
 
min lurvboll då han var 7 veckor : )
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback