3
Vaken och är skapligt pigg. Sitter här vid datorn och dricker min chai latte, ska strax ta och fixa lite lunch åt mig & hjärtat. Får blir Pasta Cabonara idag. Lätt & smidigt! Solen är framme idag & det känns bra, men blåste lite. Kom in med hunden nyss så tycker det borde bli varmare faktiskt, så hoppas det vänder! Igår ringde dem och frågade om jag kunde hoppa in 4 timmar på jobbet och såklart ställer jag upp, så fått två dagar hittills ledigt iallafall, För sen efter jag jobbat ska jag ju till tandläkaren. *bläää* Inget skoj men man måste ju som sagt kolla sina tänder då & då. För annars kan det bli riktigt DYRT! Och det vill jag inte! Dags att starta dagen lite mer!
Ha en kanon dag!

Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

KRAM :D

Svar: Kram kram : )
.


http://madeleines.se
Linda Blom

Hej Frida! Har sett lite kommentarer du skrivit, bl.a. hos ElinGabriella om att ni försökt få barn väldigt länge. Du har inte funderat på att gå iväg och ev. få hjälp? : )

Svar: Hej Linda! Så söööt du är som bryr dig! Jo, idag är det prices 1 år sedan jag slutade med mina p-piller. Jo, har funderat på det faktiskt men även väntat i 1 år för att dem säger att det kan ta till upp ett år innan det kan ske. Så skulle det inte bli något nu så kommer jag att söka hjälp. För längtan efter ett barn är STOR hos mig & min sambo. Väldigt glad att du skrev & bryr dig om. Tack!
.


http://lindablom.se
Linda Blom

Du behöver inte tacka, kan bara säga att jag förstår så väl : )

Svar: Jo, så gulligt av dig som inte känner mig riktigt mer än via bloggen och bryr dig att fråga! Sånt är sött. Jag har väl direkt inte med erat liv att göra men har ni försökt eller försöker? Så sött att man har någon som kanske också försöker få barn och så som man kan prata med! :) Tack iallafall för att du förstår! :)
.


http://lindablom.se/




Kom ihåg mig?
Trackback