1
En ny vecka & nya tag.
Måndag & tisdag är det jobb som gäller. Sen äntligen ledig en dag & sen torsdag & fredag är det jobb.
Sen är jag äntligen ledig i 3 dagar. Så otroligt skönt! Så jag och hjärtat funderar att boka in något men frågan är vad? Jag är lite sugen att åka till någon fin plats som man kan ha det trevligt & mysa vid. Nånstans där det är fint att fota. För är så otroligt foto-sugen nu. Har inte blivit så mycket av den biten nu när jag jobbar så mycket. Så när man ska bort på en liten roadtrip så ska såklart kameran med. Idag börjar jag jobba 14.45 till 20.30 så inte sådär jättelångt pass, men det räcker! Så ska nu ta och fixa mig i ordning så jag slipper att stressa sedan. Ville uppdatera er bara vad som sker!
 
Ha en fin måndag!
fina texas
Kommentarer
emma - hobbyfotograf i Malmö

Jag tror jag svimmar så söt!

Svar: Tack : ) min väns barn Texas : )
.


http://www.photoyemma.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback