2
Jag ska snart ta och cykla iväg och jobba, är så otroligt trött för har gått upp tidigt nu två dagar och det känns vill jag lova. Men imorgon börjar jag 14.45 så då får jag ligga kvar & sova sött ett bra tag. Vilket ska bli så himla skönt. Jag jobbar 9 timmars pass även idag. så kommer vara rätt så trött när jag kommer hem antar jag. Men får tänka att det är väldigt bra pengar. Såg hur min lön blir denna månad bara och ser man hur den kommer bli så blir man så motiverad och peppad. Jag försöker så gott jag kan att blogga, inte lätt när jag jobbar mycket just nu i sommar. Men hoppas ni tycker det få inläggena är bra ändå än inget alls! Nu ska jag dricka upp min chai latte sen ta på mig kläderna & ytterkläderna och cykla iväg. Hoppas det inte börjar regna. Ser lite skumt ut!
Ha en kanon fin söndag!
 
Kommentarer
Lilysrum (Sandra)

Halloj!
Söt blogg och fina bilder ♥

Vad pysslar du med en dag som denna?
Kram

Svar: Tack så jättemycket! Jag kom nyss hem från jobbet faktiskt. Jobbat 9 timmar idag. Det känns i kroppen nu, vad har du själv för dig? :) kram
.


http://lilysrum.blogg.se
Fotograf Malin Sundin

fin bukett!

Svar: Tack så mycket! : )
.


http://malinsundin.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback