2
Klockan är snart elva och jag sitter i sängen och nästan somnar. Har åkt en bit idag och är helt slut i kroppen. Har varit i Lidköping och hämtat en sak, eller sambon hämtade en sak. Så var ca 3 timmars bilresa dit, enkel alltså. Så sex timmar i bil det räckte. Såklart stannade vi och åt också. Catch fick följa med också, och det var roligt för honom. Åka lite bil. Jag ska väl snart ta och sova känner hur John blund börjar närma sig. Ska sova ut imorgonbitti för lördagmorgon blir det att stiga upp redan vid 5.00 *bläää* Men får helt enkelt tänka att det är pengar. Ska närmligen jobba som sagt! Sen ledig en dag till, tills mitt schema för mitt vikariejobb börjar! Ska bli kul! Så bäst att ta vara på ledigheten och tiden så bäst som det går. Dags att sova! Natti.
Höres imorgon : )
 
Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken underbart mysig bild på vovven!
Kram!

Svar: Tack så mycket. Han är så söt på den där bilden! Lyckades fånga en riktigt fin bild på honom! : ) kram
.


http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
jonna mamma till Wilja

åh såååå fint=)

Svar: Tack tack : )
.


http://blogg.mama.nu/jonnahansson




Kom ihåg mig?
Trackback