0
Goddagens!
Har ledigt idag och det känns bra med tanke på att imorgon fredag blir det jobb i 10 timmar och lördag blir det 9 timmar så lär säkert vara rätt utmattat efter det. Men får helt enkelt se att det är pengar! Såg att jag kommer få en skapligt bra lön denna löning nu, och det tackar jag inte nej till. Så är jag ledig söndag sen igen! Kan behövas innan det är jobb igen på måndagen! Idag vid halv två är det dags att färga & klippa håret. Har inte bestämt färg ännu, men man vill väl ha lite höstigare färg nu. För snart är vi där. tänk så fort denna sommar har gått. Helt ofattbart!
 
Jag sitter nu och funderat vad man ska äta till lunch när hjärtat kommer hem vid tolv tiden. Har inte bestämt mig. Jag är inte sugen på någonting alls. *blää* Men äta måste man annars dör man eller hur brukar man säga?
Börjar eka i både kyl & frys nu så då är det inte lika kul att laga mat tycker jag, någon mer som tycker så? :)
Jag vill ha ett proppat kylskåp & frys då är det roligare att laga en god mat.
 
Dags att gå ner till köket och se vad som finns! Ha en fin dag!
 
 
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback