3

Var nära att försova mig idag. Vakna 7.10 brukar alltid ta mig upp ur sängen innan 7.00
men var nog bara för sambon var ute och bärgade hela natten. Ren tur att jag vakna av renslump.
Jag börjar klockan 9.00 men hunden ska ut osv på morgonen så klockan tickar förbi väldigt fort.
Jag hoppas det inte kommer bli en stressigt dag på jobbet, Jag vill inte det. Vi får hålla tummarna.

När jag kommer hem blir det nog städning som vanligt. Hunden på ett varv sen börja städa!
Kommer in så otroligt mycket grus nu som hunden och även vi tar in. Så städning får det bli!
Ska snart byta om till kläderna jag ska ha. Sen börja cykla mot jobbet! Tur att jag kan cykla nu.
Jag hoppas det inte kommer att komma mer snö för i år. Det håller vi tummarna också för.

Måste höra lite med er läsare? Vad tycker ni att jag ska blogga om?
Tänkte att ni får ställa några frågor till mig så kommer det svar på dem inom kort.
Så rasa nu in med en massa frågor så har jag nått mer att styra med när jag kommer hem!
Då säger vi så då! ;D



Denna mat är jag allt sugen på just nu!

Kommentarer
Sandra

Skönt att du inte försov dig då! :)

Och den maten såg sjukt god ut ju.



Tack :)

Ja, vi har inte direkt några direktiv.. alla jobbar ihop liksom. Men det är marknadsföring som är huvudjobbet. Sen blir det lite kanslijobb, lite värdinnejobb och en del statistik också. Men det är bra, ingen dag är den andra lik :)

Där ser man. Restaurangjobbet tyckte jag var kul :) Ja men precis, man får träffa nytt folk hela tide vilket alltid är roligt!

Kram


http://lilleput.blogg.se/
Jennie ♥

sv: ja grejen var att vi fick han gratis med bur och allt från min systers svärmor. för de hade inte tid med han och jag kunde inte säga nej. så de kanske lbir ett till marsvin framöver. får se lite :)



ja hund får vi ta i ett annat skede. känns mer som jag har tid med ett marsvin då de är mer självständiga...



min helg var kanon! gör du idag?


http://jennsiii.blogg.se/
HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: idag har jag varit i skolan, självdå? :D


http://haidis.se




Kom ihåg mig?
Trackback