0
då är det dags igen.
En ny vecka & nya tag på jobbet! Ska ta en cykeltur igen.
Om jag nu kommer att komma fram det hoppas jag. helst hel och fin.
Det är tur att snön smälter fort så man kan ta fram sin cykel och börja cykla igen.
Det är otroligt trist att de kom snö men ändå tur att de smälter bort fort. Nu hoppas jag att vi inte kommer
att få snö mera. För det orkar jag inte! Nu måste faktiskt våren ta & komma!

Det känns som denna dag kommer gå sakta. Jag vill att tiden 9-14 rusar fort.
Det hoppas jag! och att de ska gå bra på jobbet. *tumme upp*
Jag var nyss ute en sväng med hunden så han klarar sig till sambon ska ta honom igen.
Det är tur att vi bor nära hans jobb. Jag ska röra mig om ca 25 minuter. Tur det går fort att cykla mot vad de gör att gå till jobbet. Men jag kommer hem ca halv tre så lär nog blogga då! Ha en kanon måndag sålänge!

Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback