2
Nu är jag hemma & bara tar det lungt.
På jobbet så hade jag ibland bara lust att sticka iväg. För idag har det verkligen varit kaos.
Ibland önskar jag att man kunde dela sin kropp i två bitar men tyvärr funkar ej det.
Ena stunden står man och serverar och fixar matlådor som kunderna ville ha med sig. Och andra stunden står jag i disken och det är rena kaoset där inne. Så ibland kan man önska att man fanns i två delar.

Annars har väl dagen varit ok men kroppen säger ifrån nu och att den behöver vila. Så datorn är lite avkoppling iallafall. Och det är skönt! men sen blir det bara att fixa mat och sen hoppla ner i sängen tidigt ikväll.
Tur det är fredag imorgon för denna helg är efterlängtad.
Som ni ser så har jag bloggat via mobilen och tog en snabb bild på min frisyr & hårfärg/slingorna.
Jag är nöjd men det är otroligt ovant för det var verkligen mycket hår under stolen när jag var hos frissan.
Men skönt att bli av med lite menar det växer ut lika snabbt igen.
Tycker ni jag passar i det då? För fy så svårt det är att veta hur man ska klippa sig. Så detta fick duga sålänge.

Kommentarer
emelie

sv: Jaså =/ låter inte speciellt kul! Min torsdag var bra faktiskt =)


http://mmeeli.blogg.se/
Isa

Hej hej! Fin blogg. Kolla in på min, jag säljer billiga smycken made by me! :)


http://isas.tk




Kom ihåg mig?
Trackback