1
Sitter redan uppe före tuppen till och med. Jag börjar jobba 6.45 idag till 13.00 helt ok tid. Men värsta av allt är att min hals är skapligt svullen och irriterad så frågan är om jag kommer bli sjuk, och det vill jag absolut inte bli. Värsta är ju att det är så himla många som är det nu och då är det inte så lätt att smita undan ifrån det. Men ska väl klara av dagen idag iallafall är ledig imorgon så ifall jag insjuknar så har jag en dag ledigt och jobbar på torsdag sen ledig fredag innan jag kör på helgen igen. Så skönt med två dagar ledig i veckan iallafall. Just nu proppar jag i mig chai latte så min svullnad hoppas jag kommer att gå ner. Men tar inte ut något i förskott. Tycker min blogg har blivit så tråkig, känns som det bara står massa jobb, men det är i stort sätt så min vardag ser ut just nu, jobbar,äter, sover och går ut med hunden. Men vill man ge bra intryck så är det bara jobba så dem ser att man vill. Eller hur?!? Jo, en sak att den 29september så bär det av mot Ullared. Ska bli kul! Få finna lite fynd. Ska nog mest köpa inredning som vanligt. Men mycket roligare att handla det nu när man flyttat till större. Så inte långt kvar dit, så de ser jag framemot nu! Så det är bäst att fixa en shoppinglista om vad som behövs.
 
Föresten idag är det 11 september också det är 11 år sedan de två kapade planen flög in i world trade center.
Jag minns den dagen tydligt. Usch det är så hemskt! :(
 
 
 
Kommentarer
Jasmin Charkas

Jätte fin blogg! Hur har din dag varit hittills? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg så jag kan se svaret! (Det med den nya blogg.se designen)

Svar: Tack så mycket. Min dag har varit lugn hittills! :) din då?
.


http://jaasses.webblogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback