0
Hello.
Ett tag sen sist. Men har inte haft någon blogglust alls. Inte bra! Men det lär väl dyka upp så småningom.
Jag är vaken redan men det är för jag ska hoppa in på förskolan idag. 7.15-16.00 få leka av mig lite. haha
Så ska väl röra mig mot förskolan snarast. Bäst att packa regnkläder och lite sånt ifall det börjar regna. Inatt regna det som bara den som sagt, så det är inte omöjligt att det kan börja idag också. Igår hade jag en lugn dag, först kom min bästa vän susanne hit på en kaffe och vi pratade lite. Sen blev det faktiskt Desperate Housewives säsong 8 i soffan, mysigt det också. Plus härliga promenader med min kära hund. Jag har bestämt att när det är en solig dag så ska jag ut och fota. Behövs lite nytt och fräsh i bloggen.Eller hur?!
 
Känner för att fixa en ny design till bloggen, den börjar bli uttråkad och skulle behövas lite förnyelse. Så återstår att se hur det blir med den saken. Men någon gång ska det allt bli av! Nu måste jag sticka och fixa i ordning mig. Men ha en toppen tisdag! Krams
 
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback