0
Skönt att man är ledig denna fredag och får ta det lugnt i detta höstväder. Nu är det verkligen höst ute. Såg att bladen på träden är mycket gula nu och dem faller ner. Så hösten är här. Visst den kan vara mysig ibland men inte när det ska regna och tråka. Solen får gärna vara framme iallafall. Men så är hösten tyvärr. deppig & tråkig! Jag & min hund sov enda till halv elva idag, och det är väldigt ovanligt för min hund. Men tror nog han hörde att det regna och han hatar att ha på sig regntäcket. Men idag fick han ha det för igår badade jag honom. och tråkigt att få in en blöt hund och när han fäller. Så fick bli täcke. Men alltid så typiskt att när man har badat sin hund så ska det ofta regna. Jag har otur det är en sak som är säker. Men han blev fin iallafall. Finare ska han bli. Klippas, fixa öronen osv. Min fina bebis är han allt. *leeeer*
 
Nu väntar jag att hjärtat ska komma hem på sin lunch. Blir resterna från igår, Köttfärspaj & sallad. *mums*
Jag ska ta vara på denna lediga fredag för lördag till måndag jobbar jag. sen ledigt en enda dag och sen så köra vi igen. Men det är väl helt ok fast hade nog heldre varit ledig helgen. Men inte alltid man får det tyvärr.
Ha en fin fredag. (får det bli tråkig bild i repris igen, hinner ej fota) :(
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback