0
Måndag och åter till jobbet. Men börjar 13.00 till 20.30 idag faktiskt. Hela denna vecka utan onsdag för då är jag ledig så kör jag kväll, förutom fredagen. Rätt så skönt faktiskt med tanke på att det ger mer betalt och i lugnare tempo tycker jag! Och så får man sova ut på morgonen vilket är kanon alltid. Fast idag kunde jag inte sova mer än till halv nio men bättre det än att stiga upp 5.00 två timmar kvar tills det är dags igen då!
Så nu sitter jag i köket och bara tar det lugnt. Känner inte alls för att göra något, mer än att jag tvättar då!
Vad tyckte ni föresten om vårat fina sidobord från ikea hemnes serien då? I framtiden ska jag ändra lite inredning men får bli när man har lagt undan lite mer pengar till det. Håller på att spara till hemnes ena byrå också till sovrummet.
Så vill spara till den först! Sen får vi se vad de blir för inredning.
 
Vad har ni för er idag då läsare? Idag är det strålande väder ute så lite trist att jobba! Men har fått varit ute i det lite iallafall och det är huvudsaken! Nu ska jag ta och få lite mat i magen. Ha en kanon fin måndag!
 
Föresten min morfar fyller år idag också! : )
 
källa; weheartit.com
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback