1



lördagkväll och jag måste snart hoppla ner i sängen & försöka sova för ska upp imorgonbitti tidigt och jobba. Känner faktiskt inte alls för det men får tänka att det är dubbelt betalt och att dagen går oftast fort. Så det är väl helt ok ändå faktiskt. Förut idag så var jag och handlade Isabellas hemligheter "blondinbella". och är totalt inne i boken. Värd pengarna faktiskt! Så förut idag la jag mig i sängen med en chai latte & boken och kopplade av i en timma. Var riktigt skönt sådär mitt på dagen! Så nu innan jag ska sova så tänkte jag ta ett eller två kapitel i den. Bli lite tröttare helt enkelt! Ha en fin kväll.

Kommentarer
Janni - Mama till Lilly

Åh den vill jag också läsa. Tycker blondinbella är en stark kvinna och vill mer än gärna ge henne en extra skjuts i karriären genom att köpa hennes bok.

Kram! älskar bilden i mitten på din header. har du tagit den själv?


http://innaj.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback