0

Nu var det ett tag sen man uppdaterade här.
Har varit så kanon väder ute så har inte haft tiden att blogga faktiskt.
Tror nog jag ej är ensam om det?

Idag är solen framme lite och det är varmt men blåser lite mer och så. Dem sa att det skulle bli sämre väder. Och det suger faktiskt. Vill ha kanon fint väder ute ju! Kunna sola när man är ledig! Men har fått lite färg iallafall. Så man inte ser sådär likblek ut längre! Hoppas få lite i sommar nu när man ska jobba. vore kanon! Fick ett trevligt samtal i fredags av chefen på min avdelning. Hon frågade om jag ville ta två veckor till och det tackar man verkligen inte nej till. Så nu har man några veckor i sommar framöver. *tumme upp* Och jag trivs som fisken i vattnet där, så har faktiskt till och med funderat att kanske plugga till undersköterska. För trivs så himla bra där jag är. Har halva foten inne som man säger, så pluggar jag så kanske jag har hela foten inne sen ;) Det är ett jobb som jag kan tänka mig att jobba som iallafall!

Kommer ett litet inlägg sen som jag skulle vilja ha eran hjälp med. Så håll utkik!


Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback