1

Strålande väder ute så sitter på altan och bloggar, vilket är så himla härligt att man kan göra denna årstid. Och att ha altan är så underbart. verkligen älskar det! Mer utrymme och blir inte stekhett som det blev i vår gamla lägenhet så fort man satt där på balkongen. Men det var som sagt bara för det var betong! Vi har eftermiddagssol så ingen sol i sikte nu men den är på väg. Men det är även varmt att sitta ute i skuggan ändå. Catch njuter på altangolvet och sover. han älskar vårt nya hem. Mer utrymme för honom!

Funderar att ta en runda sen med Catch och kameran och fota lite. Suget infinner sig nu när vädret är på topp! Och vet inte hur länge sen det var jag fotade, så känner att det är dags! Skulle tagit i skövde när hjärtat mitt tävlade men han syndes bara till en enda gång på den där banan så kändes inte så kul att stå med hund och tung kamera i handen. Så det får bli på nästa tävling som infinner sig på min födelsedag den 10 Juni i stockholm. Så hoppas få bra bilder! Fota är ett stort intresse för mig. Önskade att man hade någon vän som hade samma intresse och att man kunde ge sig ut på en fotodag. Vore skoj!

Nu ska jag läsa lite bloggar och se blir det att fixa lite lunch! Ha en fin måndag!



Jag & min stora luffs till hund : )

Kommentarer
Anonym

Sv. Varsegod och tack det samma :D





Kom ihåg mig?
Trackback