0

Kom hem för ca kanske 1½ timme sen från Norrköping.
Varit där med Syster & hennes son och handlat lite mat. Så nu blev det lite vila efter promenaden som jag kom nyss in ifrån. Sen blir det att städa lite och sen ikväll far det hem till ett par vänner till mig och hjärtat och vi är bjudna på grillat! Ska bli trevligt! Fick sååklart en anonym kommentar om mitt förra inlägg, ovanligt nädå! Det jag syftade på var att bara för det var förra året en kille vann så vore det roligt om en tjej vann detta år. Har inte med bara för det är en tjej. Man får såklart tycka hur man vill.  Så nu vet du det den personen som skickade anonymt. Tråkigt att man inte vill stå för det man skriver!
Men det är väl typiskt bloggvärlden!

Imorgon blir det dubbelpass.
6:45-11.30 & 16.30-21.15 & en söndag så då är det extra betalt och det tackar man inte nej till.
Så blir att lägga sig tidigt ikväll. Nu ska jag ta tag i att städa!
Ha en kanon lördag!

Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback