0
Jag borde ligga och sova denna tid med tanke på att jag vaknar 6:45 imorse i panik och märker att jag försovit mig. Började ju jobba 6:45 och kom 15 min försent. Var snabba puckar kan jag säga. Tur sambon kunde köra mig! Men ack vilken jävlig dag det varit idag. Det är tur att jag bara jobbar 7-13 imorgon. Riktigt lyxigt. Sen har jag ledigt denna helg. Otroligt skönt! Då ska jag bara njuta. För sen börjar jag på måndag igen och jobbar alla dagar den veckan i stort sätt. så kommer nog vara skapligt trött efter den veckan. Men det är väl sånt man får ta.
 
Efter hjärtat hade slutat så drog vi in och köpte utemöbler äntligen. Rusta hade rea så det fick bli köp, vi hade sån tur det fanns ett set kvar av den serien. Sån tuuuur. Alltid härligt när man har tur med någonting åtminstonde. Ska ta en bild på hur det ser ut är tänkt imorgon. Hann inte med det förut, så imorgon blir det bild.Nu ska jag ta & lägga mig och hoppas på att inte försova mig imorgon heller.
För imorgon blir det en annan avdelning och vore dumt att försova sig! Ha en kanon kväll.
 
 
 
Detta set är det som vi köpte. Kommer en bild på det hela imorgon! : ) 4 stolar + bordet har vi.
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback