0
För ca en minut sen så startade mitt hjärta tävlingen i rättvik och här sitter jag. Känns väl sisådär. Men vad gör man, har man jobb så har man. Men värst är väl att jag inte riktigt kommer kunna koncentrera mig på jobbet. För lär vara så himla nervös. Det är sån otäck sport. Ramla och slå sig rejält om man har otur. Och mitt hjärta har lätt att sin axel hoppar ur led efter en olycka i motorcross som hände för ett par år sedan. Så nervöst är det. & Jobbigt när man inte kan se vad som händer osv. Men han skulle höra av sig så fort som möjligt. *tuuur det*
Idag börjar jag klockan 13.00 till 21:15 så ett långt pass! Så min kära mor ska ställa upp som hundvakt idag.
Skönt när man har nära & kära som kan ställa upp ibland! *Tack för ni finns*
 
Sitter här nu och försöker få i mig lite frukost. Efter det blir det en dusch och fixa till sig innan det är dags att cykla mot jobbet. Hoppas bara inte det regnar när jag ska cykla. Vore så typiskt! Igår så var jag hemma hos min mamma & hennes nya sambo på fest var riktigt kul faktiskt. Men såklart glömmer jag kameran, suck på mig. Men hade riktigt trevligt med fem kamp & god mat. Nu är de bäst att äta upp frukosten och sen fixa mig.Ha en kanon söndag!
 
 
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback