0
Nu har jag varit ledig några dagar och imorgon väntas det fyra dagars jobb innan jag får ledigt igen. Har varit skönt att varit ledig dessa dagar faktiskt, fått kopplat av ordentligt och så. Och när sambon har semester så var det skönt att få lite längre ledigt från jobbet. Har varit i Linköping en sväng dessa dagar och varit i bergs slussar. Mycket trevligt faktiskt. Och bra väder hade vi också. Så det var bara stort plus i kanten. Idag är det lite sämre med rätt mycket vind. Vilket inte är så skoj. Men det funkar för ska tvätta och städa & så lite idag. Behövs!
Men sambon och jag ska in en sväng till Norrköping och åka till haga cykel. Hjärtat ville dit & kika lite.
Så jag ska väl ta och fixa mig i ordning så ska vi väl åka när han kommer hem sen.
 
Ha en fin måndag!
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback