0
Sedan igårkväll så har man haft som en liten smärta vid nedre höger sida vid magen. Vet inte alls vart det kommer ifrån att jag har ont. Blir tokig! Gör mest ont när jag gör vissa rörelser. Någon som kan veta vad det är för något? Eller om någon av er har haft liknande syntom? Tacksam för svar av er!Annars så har jag mest städat lite smått, iallafall det jag klarat av med tanke på min smärta vid sidan. Men det ser hyfsat ut nu iallafall med tanke på att det är fredag och allt. Idag är det tänkt att vi ska grilla. *mums*
Jobbar imorgon så blir en tidig kväll för lilla mig, men kan vara skönt att få lite sömn också. Och inte alltid vara uppe så sent om kvällarna. Jobbar ett 9 timmars pass imorgon. Får tänka att det är pengar!
 
Så idag blir det en lugn dag inte så mycket rörelse utan slappa och ha det mysigt med min älskling!
Jag har föresten en till liten fråga, Jag är bra sugen att lära mig massor om Photoshop, någon som vet någon bra Guide att lära sig lite lätt såhär när man är nybörjare som jag? Kom med förslag!
 
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback