2
Då har ännu en ny vecka startas.
Och börjar 13.00 att jobba idag. Skönt att få lite sovmorgon. Det är de som är bra med mitt jobb att man inte har samma tider hela tiden blir rätt så jobbigt tycker jag! Så idag blir det 13-20.30 helt ok såhär en måndag. Men bättre tisdag och onsdag då går jag till 13.00 bara. Så sköönt! Jag sitter nu och kikar på massa shabby chic möbler på blocket. Men så svårt att få tag i det man vill med tanke på att det är så himla poppis nu att inreda med shabby chic inredning nu för tiden. Men någon gång ska man väl ha
sin tur på sin sida och hoppas få det man är ute efter!
 
Ska snart ställa mig och fixa skinksås & färsk pasta. *mums*
Ha en kanon fin måndag!
 
källa; google
Kommentarer
Sandra

Mysig blogg du har ♥ Fina bilder!

Vad tillbringar du dagen med ?
Kram

Svar: Åhh Tack så snäll du är : ) Detsamma!
Just nu sitter jag här och tar det lugnt med en kopp chai latte!
Senare blir det tvätta & så kommer min bästa vän hit och vi tänkte prata lite skit. hihi
Och du då? kraam.
.


http://saandrasdagar.webblogg.se
Fanny

Sv: Det står "Together we make a family" :-)

Svar: Fin text : ) vore kul att få se kistan på bild i bloggen : )
.


http://fannysa.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback