1
Jag är verkligen dålig på att uppdatera men försöker så mycket jag kan. Får faktiskt skylla på att jag jobbar & står i. Jag har lite nyheter att berätta som jag är tokigt glaad i som fått tag i dessa fina underbara möbler. Men just nu har jag bara bild på en möbel som jag ska hämta antingen imorgon eller lördag. Och den är så fiiiiin. Vet inte om ni har någon aning om att jag är tokig i shabby chic,lantliga stilen. Mitt hjärta säger alltid att jag är Shabby chic fru. haha Här nedan kommer den underbara förvaringssoffan/kökssoffan som jag ska hämta snart!
 
 
"Dammtussarna under sängen är bara änglarnas små tofflor"
 
 
Så i framtiden kommer den passa fin fint i ett barnrum : )
Visst är den underbar? Har två möbler till men tjejen som jag ska köpa dem av håller på & målar och fixar dem.
Så nästa vecka någon gång trodde hon dem skulle vara klara. Blir fin fint här hemma nu! :  )
 
 
Kommentarer
Jennie

Vad fin :)!

Svar: Ja, tok fin är den. Så den kommer hem hit snarast :) wiiie
.


http://www.missel.se




Kom ihåg mig?
Trackback