1
Fick ett samtal idag och har fått ett litet längre vikariejobb på det sommarjobbet som jag slutade med i Måndags.
Trivdes som fisken i vattnet där och har funderat starkt att utbilda mig till Undersköterska. Så ska kika på lite utbildningar är tänkt faktiskt. Känner att det är ett jobb som passar mig som handen i handsken. För just på tegelbacken trivdes jag som bäääst! Så att jag fick det vikariejobbet känns kanon för var chefen som ville ha mig på just det jobbet. Och när det är chefen som säger så, så känns det väldigt roligt och man uppskattar att man gjort ett bra jobb där. Så på måndag börjar jag och kommer bli så kuuuul. Mindre roliga idag är att jag ska till tandläkaren senare och det känns mindre roligt men ett hål kvar att borra sen klart för i år. Känns skönt!
 
Nu måste jag ta tag i att storstäda här hemma innan det är dags att sätta sig i tandläkarstolen.
Ha en fin eftermiddag!  : )
 
Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Tack fina du! Kramis

Svar: Varsegod! : ) Hur är din dag idag då? : ) kramis
.


http://madeleines.se




Kom ihåg mig?
Trackback