1

Det ordna sig snabbt med bredbandet. Vilken tur jag har!
Kul att ni har fortsätt skrivit till mig även om jag inte varit online! Sånt gillas!
Jag & hjärtat har fått det mesta i ordning i vår etage lägenhet nu. vilket är väldigt skönt. Vi prata om att slipa & måla trappen vit men vi känner att vi ska vänta lite med det så den får vara i furu ett litet tag. Känner att vi måste få ordning på allting här hemma först. Så kanske får bli efter sommaren då jag har lite mer tid osv.

Jag har fått lite hjälp av er angående sovrummet om det ska vara vitt eller fondtapet. Men skulle gärna vilja ha lite mer åsikter från er. Vore riktigt snällt! Återkommer med lite bilder & update snart igen! :D

Kommentarer
elsa♥

härligt välkommen tillbaka!:D

haha!<3


http://elsaedvardsson.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback