1

Idag har jag inte hunnit bloggat för har jobbat idag. 13.30-20.30 på dementboendet. Skönt att äntligen få komma ut och få jobba igen! Känns kanon! och trivs som fisken i vattnet där faktiskt. Var på en annan avdelning idag och där gick det kanon där också faktiskt. Så har fått 5 nya tider att jobba för en tjej ska åka på semester så fick hennes tider så 29/4 30/4 4/5 5/5 och 6/5 kommer man ha fullt upp men det är pengar för det är mycket helg jobb och det tackar man inte nej till. Eller hur? Skönt att få jobba! 
 
Imorgon kommer jag kunna blogga mer för då är det inget jobb om dem inte ringer in mig förstårs. För det kan dem som sagt ringa när som, och då tackar man inte nej till det! Men annars så ska jag nog hinna med att blogga. ska fixa lite foton som mina syskon med deras sambo´s och barn som vi har tagit ihop. Framkalla och sådär är tänkt. Så har lite att stå imorgon i. Men då brukar dagen gå fort!
Natti natti


Kommentarer
Isabelle

Härligt! Så spännande och roligt att se hur det blir i nya lyan! :-)



Kram!


http://isabellesdrommar.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback