3

Förra veckan så fick man ett samtal om att få jobba på Energikällan som jag jobba förr på. Hela denna vecka ut.
Blev riktigt glad att dem ringde mig. Skönt att få komma ut lite i arbetslivet igen & få jobba. var 4 månader sen prices idag sen jag jobba där senast så detta ska bli riktigt skoj. Se vilka som är kvar och om det är några nya osv. Hoppas klara av det och inte få ont i min handled igen av alla dessa tallrikar och när man lägger upp på tallrikarna i det höga tempot som är. Men jag kan som jag brukar säga. Jag klarar det! : )
även om det var ett tag sen sist så hoppas jag nog att komma in rätt snabbt ändå.


Jag tänkte berätta lite vad som hänt i helgen men jag tar nog det när jag kommer hem!
Så har jag något mer att skriva om och såklart ska jag då skriva om hur arbetsdagen varit. =)
Jobbar 9-15 det är helt ok tid för mig! Men ack så trött jag var imorse ville inte gå upp.
Men fick tänka att det ger pengar! : ) Det bästa av allt är att jag har saknat deras MAT.
Den är otrolig GOOOOOD! : )

Ha en fin dag!



Mitt lilla charmtroll när han är 7 veckor.
Kommer sakna honom när jag jobbar för man är så van vid att gå med honom vissa tider
men tur så är sambon bara rakt över gatan så han tar hand om honom när jag jobbar =)
tänk att han varit sådär liten & är nu 4 år. = )

Kommentarer
Sandra

Ja då förstår jag vad skönt det med jobb nu :)


http://lilleput.blogg.se/
Isabelle

Åh han är så söt! :-)



Sv: Åh vad kul! Alltid kul att tjäna pengar! Lycka till med jobbet!

Yes jag var i skolan och dagen gick ganska fort, skönt! :-)

Kram!


http://isabellesdrommar.blogg.se/
Jennie ♥

sv: såklart var det jobbigt :/ men ja, jag har ju fått lite frilansa jobb och så. bra på ett vis :)

allt bra?


http://jennsiii.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback