2

Sitter här & försöker få i mig lite god frukost men har så svårt såhär tidigt.
Men en macka & en latte har åkt ner i magen iallafall. Det är torsdag och det innebär ärtsoppa/Pannkakor och panerad fisk med remoladsås (om det nu stavas så) och potatis. Och de innebär mycket kunder & mycket att göra. Men bättre det än att man inget har att göra. men i mellanåt vill man få vila lite.

Jag ska snart ta hunden på en morgonpromenad men innan blåsa håret och fixa det. & ta på mig.
Sen far det iväg till jobbet idag. Jag har fått sån träningsvärk i hela kroppen, den värker. Antar det är för jag inte är van än. & när man är vikarie att man bara hoppar in så är man inte lika van vid att stå länge osv.
Men har kommit in lätt & snabbt i det iallafall det sitter i sen man jobba där förr. Och det är skönt!
Nähe dags att fixa i ordning sig. Ha en kanon dag läsare!


Kommentarer
Sandra

Har också svårt att äta på morgonen!

Jag vet faktiskt inte om säsong ett kommit ut på box, men kolla cdon.com för det är en grym serie. Annars kan man se den lite här & där.


http://lilleput.blogg.se/
Isabelle

Sv: Ja, hoppas du håller dig frisk! :-)



Ha en bra dag på jobbet, kram!


http://isabellesdrommar.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback