0
Nu har jag tid att blogga! Jag har haft min bror här sedan 12.00 och vi har fikat och haft det trevligt han & jag.
Det är inte alltid jag får besök av lillbrorsan min. Så det var väldigt trevligt. Och så fick han spela lite X-box också medans jag städade. Men det tyckte han om så det var nog bara kul för honom! Mindre kul för mig kanske som sprang runt och städa i hela lägenheten, och än är jag inte klar.

Jag var som sagt hos tandläkaren igår. Och fy det är så hemskt. Men gick hyffsat bra iallafall.
Så om ett halvår igen ska jag tillbaka. *skönt* Det är nog tusan bra att gå på kontroller lite då och då.
Så jag inte får en massa hål igen. För fy det vill jag inte ha.

Nu ikväll är jag fortfarande ensam hemma.
Sambon kommer kanske runt 22.00 eller nått.
För direkt efter han kommit hem från kursen i kungsbacka så åker han till Linköping och ser på is-hockey med sin far och några andra. Så därför kommer han hem så sent. Men det gör inte mig något för har lite att styra med här hemma. som att städa! All tråkgöra om jag säger så.

Sitter och får i mig lite omelett nu. Jag är rätt öm vid tandköttet sen sprutan och
alla saker det har i munnen på en. Tar en tablett så funkar det nog. Och i halsen är jag svullen.
antar det är för att man har gapat så länge och det håller på i munnen. Men svullnaden lägger sig väl snart med.
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen fortsätta städa !

Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback