2
Har inte riktigt haft någon blogglust faktiskt men ska väl försöka ta & skriva något inlägg & visa att jag lever!
Jag är mest nervös nu faktiskt. Ska faktiskt till tandläkaren på onsdag och jag är redan nervös. ska borra ett hål.
Jag är inte sån som gillar tandläkaren prices. Jag har sån tandläkarskräck. Fast tror nog det är många som har det. Men hoppas fixa det. Har turen som har en pappa som kör in mig dit. Är närmligen i Norrköping jag ska till tandläkaren. Går dit heldre än denna folktandvård vi har i finspång. Tandläkargruppen är mycket bättre i stan.

Så jag hoppas att detta tandläkarbesök kommer gå bra och att jag inte svimmar när jag får den där sprutan.
Så denna helg har jag faktiskt varit lite nervös men det ska väl gå. Och på tal om annat så samma dag åker sambon iväg också. Så blir ensam den natten. Fast kanske lika bra för lär väl ha ont efter bedövningen som alltid.
Men ni läsare får tänka på mig onsdagen klockan 17.00 =)
Jag kommer fixa ett kollage på en sak snart så kika in här snart så ska ni få se vad jag vill ha :D hihi
Kommentarer
Felicia :)

sv: okej, jag kollar på tv :) planer för veckan?


http://feliciahaldens.blogg.se/
Jenny

Svar: den kommer från mio :)


http://jennynilsson.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback