2
Hände en otroligt pinsam sak idag på jobbet!
Skulle servera Potatisgratäng,kassler och sås till en kund.
Hade tagit Potatisgratäng och kassler sen kom jag till såsen. Höll tallriken i vänster hand och i höger hand höll jag sleven som jag skulle ta såsen med. Det var en otroligt lång. och stressigt var det..
Och ska börja hälla såsen på tallriken men tappar då hela tallriken i skålen där all sås var i. Så all potatisgratäng och kassler bitarna åker i denna skål med all sås i. Jag sa något i stil med Oj, upps sånt kan hända. och ställer ifrån mig tallriken och tar upp det andra locket med sås i och serverar om allting igen. Och sen fortsätter med den andra kunden. Men har nog aldrig någonsin varit med om något liknande. Men dem fick nog något att skratta åt iallafall. Jag skämdes mer och ville mer bara där ifrån. *haha*

Men som sagt allting kan hända som annika sa på jobbet. Man får ta det med en nypa salt :D
Vi på jobbet skratta åt det allafall. Jag ska snart sova för det är en dag imorgon med.
Men sitter ensam här i lägenheten nu. Min sambo fick bärgning en lastbil som vält så det kunde ta ett tag sa han.
Men jag sover ändå så. Så det märks när han kommer dyka upp! Nu ska jag sova.

Natti natti på er!
Kommentarer
Josefin -Happy Days- (tävlingar pågår)

Hehe, pinsamt! Var nog en hal tallrik du fått tag på. Men kul du kunde bjuda på ett gott skratt så där mitt i lunchrusningen då. ;-) Jag var med om en ordentligt pinsam händelse när jag spelade bowling en gång, det kan du läsa om här om du har tid över: http://landhagen.blogg.se/happydays/2010/november/day-08-a-moment.html



Hoppas du har en fin kväll, kramar


http://landhagen.blogg.se/happydays/
Jennie ♥

sv: jaa, allt är klar i lägenheten :) väntar bara på vårt matbord ska bli målat klart :) titta in bilderna om du inte redan gjort de :) händer idag?



trevlig helg! ♥


http://jennsiii.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback