2
Min måndag börjar inte bra.
Jag har fått sån magvärk det gör otroligt ont. Vart kommer smärtan ifrån igentligen?
Så idag kommer jag bara vara hemma & vila. Jag vill inte för förlorar pengar men när magen gör så otroligt ont
då är det tusan inte kul att ställa sig och servera kunder och just detta med all stress där också! Så ska snart ringa & sjukanmäla mig och bara ligga & vila hela denna långa dag och hoppas jag kommer vara återställd tills
imorgon för då ska jag banne mig jobba! Tycker verkligen om att jobba där. Så sjuk det vill jag ej vara.

Så förhoppningsvis kommer det bli några inlägg idag! Om man har något att skriva om vill säga! Just nu sitter jag upp i sängen och bloggar. Så lär jag nog göra resten av dagen med plus sova och vila upp mig.
Då har jag sjukanmält mig då, Hatar att göra det. Men dem förstår en verkligen på jobbet! :)
Jag har så bra arbetskamrater tycker jag. =) *ler* Nu ska jag försöka ta hunden på ett litet varv sen sova.

Ha en kanoners dag ni som jobbar & går till skolan och är duktiga. =)
Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Min måndag började också med magont samt illamående, mitt i natten var det bara att flyga upp till toan o konstatera att jag blivit smittad av sonen, så idag tycker jag synd om mig själv...



Kramar


http://landhagen.blogg.se/happydays/
emelie

sv: Han är fyra raser, bordercollie, greyhound, isländsk fårhund & boxer =) ja det blir skola och kompisar =)

kram


http://mmeeli.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback