0
Blev att stiga upp skapligt idag för att åka med far min & hans sambo & så var syster & hennes sambo med.
Så shoppa bara två Julklappar åt min sambo idag. Tror nog man vet vad man ska köpa åt honom mer. Den sista Julklappen. Så måste kolla upp det. Kan tyvärr inte skriva här i bloggen vad man handla åt honom för han läser min blogg. Så det lär ni nog få reda på efter Jul och så.

Så pappa bjöd på fika & mat i norrköping. Var väldigt gott. Nu ikväll har det blivit att kolla på första filmen av the sex in the city filmen. Jag har aldrig någonsin sett serien eller nått. Detta var första gången man såg dessa tjejer i rutan. hehe. Måste ha andra filmen nu märker jag. Kanske kan önska mig? :D

Nu ska man nog fundera ut vad man ska äta ikväll. Klockan är redan 19.00.
Ha en kanoners kväll.
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback