0
Jag har inte skrivit nu på ett tag.
Har haft lite saker att styra med så bloggen har varit lite på sidan av.
Men nu ska man försöka ta och blogga mera nu innan jul. Då jag har tid.
Ska fixa dem där bilderna man lovade er i förra inlägget. Dem kommer!
Inatt har det faktiskt inte blivit så mycket sovande för mig. För sambon har varit på en massa jobb.
Jobb-bärgningar för er som inte vet vad han har för jobb. Familjeföretag som är en mack där det har bilverkstad och så kör dem bärgaren. Så jag har varit med några gånger nu och bärgat.

Inatt var det lastbil han bärgade. och buss har han bärgat osv. Han fick inte sova så mycket inatt.
Så när han kommer hem senare lär han nog vara skapligt trött i kroppen. Jag försöker få tag i honom nu men hörde av svärmor att det var en lastbil som låg i diket så antar att han ej kommer att komma hem på ett tag nu.
Så det blir att städa här hemma igen & bara ta det lungt. Ha en kanoners dag i detta väder.
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback