0
Vad kul att börja dessa dagar med att bli sjuk. Började med att min hals blev svullen lite. Sen under kvällen fick man svårare att svälja och ville bara svälja och äta hela tiden för det irriterande i halsen. Och imorse vaknar man av att man hostar och är hes som tusan. så min röst försvinner då och då och har väldigt svårt att prata. Kan det vara halsfluss? =/ *blä* Så nu vet ni varför man inte har bloggat så mycket. har försökt vilat osv.

Men när man har hund så måste man ut på det vanliga promenaderna. Men fy vilket helvete det är..
Får skit svårt att andas och det gör ont vid bröstet. *hemskt* och alla jobbar så ingen kan ta min lilla guldklimp
ut på dessa promenader, så det får bli lite kortare promenader på dagen så får min kära sambo ta längre på kvällarna när de inte är bärgningar. så de blir att bara vila sig och glo på film hela dagen lång idag.

Men nu vet ni varför man inte bloggat så mycket. Jag försöker att bli frisk :)
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback