4
Idag har inte min dag varit som den brukar. Vakna vid 5.00 att man var klarvaken. Så låg med datorn i sängen och kolla runt lite. Somna om vid halv åtta på morgonen. Så innan dess blev det en tidig runda ut med hunden äta frukost vid halv sju och sen la man sig igen vid halv åtta. Och sov till halv tio. Och vid halv tio får man ett sms av min syster som frågade om man ville med in till norrköping för hon skulle handla julklappar och mat. och man var inte sen med att hänga på. Så runt 10.15 kom hon och hämta mig. så snacka om att man hann fixa sig något bra iallafall. Så handla den sista julklappen idag som var till min mamma.
*väldigt skönt att ha allt klart*

Och sen man kommit hem blev det att diska & städa i lägenheten så nu är det rent. härligt!
Så nu resten av dagen/kvällen kommer det bli lungt. Jag hoppas att jobbet kommer ringa. För känner för att få
jobba lite nu. så tråkigt att bara vara inne och inget göra. Man styr med samma saker hela tiden. Det börjar faktiskt att bli väldigt långttråkigt enligt mig. *suuuck* Nu ska man återgå till lägenheten här hemma!

Ha en kanoners dag/kväll.


Kommentarer
Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar:Ja de är bara att hålla tummarna, ett tips är att anmäla sig flera gånger för större chans:)


http://FUCKINGPOSERS.SE
Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: De är sant.. Senare ikväll nån gång, tippar på att jag avslutar den runt 22.00 men du kommer få en kommentar av mig när jag utsett vinnaren så du behöver inte sitta och ha koll när vinnaren dyker upp :D


http://FUCKINGPOSERS.SE
Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: Jaa visst låter det bra =) Hihi, håller tummarna lite extra för dig.. Jo de är för att jag har ett domännamn, altså fuckingposers.se istället för fuckingposers.blogg.se, då blir de tyvärr så :(


http://FUCKINGPOSERS.SE
Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: Jaa visst låter det bra =) Hihi, håller tummarna lite extra för dig.. Jo de är för att jag har ett domännamn, altså fuckingposers.se istället för fuckingposers.blogg.se, då blir de tyvärr så :(


http://FUCKINGPOSERS.SE




Kom ihåg mig?
Trackback