3
Jag har haft lite bloggtorka.
Ibland blir det lätt så man vet inte riktigt vad man ska skriva faktiskt.
Jag får försöka att göra mitt bästa. igår var man i Norrköping på eftermiddagen
för att handla hem hundfoder. Handlar alltid på granngården för har 15% där. Men just igår så skulle just den sorten min hund äter vara slut. Så typiskt och jag behövde verkligen mat till honom för andra säcken håller på att ta slut. Så fick åka till djurmagazinet som är dyrare där. När man har 15% på granngården så ger jag för en 12 kg säck över 400:- men när man handla på djurmagazinet fick man tusan ge 569:- dyrt enligt mig. Men det var bara att lägga fram stålarna & handla säcken. Det sved lite men fy min guldklimp ska ju ha mat. jag köper heldre dyrare mat till honom så han är frisk och lever längre än köpa sån mat som är i vanliga livsmedelsbutiker. För det är verkligen kass mat & produkter i dem.

Och köpte även julklapp till min guldklimp med. jag hoppas han kommer bli glad men det blir han åt allt så. =)
Idag håller man på och julstädar och tvättar och just nu lagar mat lunch åt mig & sambon. Är riktigt hungrig.
Ska snart fara ner till tvättstugan för att hänga upp tvätten. Ha en kanoners dag.
Kommentarer
Linda - ndaiL

Blir så ibland


http://ndail.blogg.se/
Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Jaa de är kul att vinna i tävlingar :D Nja det är lite som hänt just nu :/ okej va skönt att höra :)


http://FUCKINGPOSERS.SE
Mattias ^^

Söt blogg! :D


http://dvmbvs.devote.se




Kom ihåg mig?
Trackback