1
Vi är nu inne i månad september redan. Tycker veckorna går så otroligt fort nu för tiden. Snart har vi 2013 här redan och det börjar om på nytt igen. Jag är redan vaken för nu vid halv åtta ska jag infinna mig på jobbet och jobba första passet till halv ett. Sen hem och ta det lugnt tills halv fem då det är dags återigen för jobb. Har som sagt dubbelpass denna lördag. Så kommer att jobba till halv nio ikväll. Men jag får väl ta och se att det är pengar! Men hade heldre sovit nu bredvid mitt hjärta och myst istället. Mycket varmare & gosigare! Men jobbar nu 4 dagar innan jag är ledig igen. Men som jag skrev förut där uppe så rusar ju veckorna och dagarna förbi.
 
Igårkväll var jag & hjärtat och handlade ett fint sidobord till vardagsrummet i hemnes serien, kommer visa bild på det senare när jag kommer hem efter mitt första pass. Blev otroligt bra! Hemnes serien på ikea är så otroligt fin.
Vi har väl typ nästan bara i den serien nu känns det som. Sängen,sängborden,bokhyllan,sidobordet och tvbordet. Så lite av den serien har vi allt. Men tror nog det är den bästa serien som ikea haft tycker då jag! : )
 
På tal om ikea så har inte jag fått ikea katalogen någon som fått den? Förstår inte varför för alla andra som bor i närheten här har fått den men inte vi. *bläää* Nu ska jag ta och sminka mig lite snabbt nu innan det är dags att fara iväg. Ha en kanon fin lördag!
 
 
 
Kommentarer
jonna mamma till Wilja

jobbade ofta dubbelt förr med. Trist. Hoppas de gick bra :) Den är köpt på Lhome. Finns en hemsida Lhome.se, är en liten butik i varberg, så jädrans mysig!

Svar: Rätt tråkigt ibland att jobba dubbelt speciellt en lördag men bara att köra. Ska snart dit igen på mitt andra pass nu. så jobbar till halv nio ikväll. så fyra timmar till. Okej, då ska jag kika in på den hemsidan för fin var den =) kram
.


http://blogg.mama.nu/jonnahansson




Kom ihåg mig?
Trackback