1

Blev en tok för lång sovmorgon för min del idag. Vakna av att hunden piper och vill ut vid 10.10
inte bra men hunden sov också länge så det var väl skönt på sätt och vis men man förstör dagen så passa mycket! Så nu har jag prices ätit frukost, blir totalt fel för mig. Men huvudsaken jag får i mig någon frukost!
För er som undrar så försöka lilla jag att gå upp några kilon istället för att gå ner som det flesta vill nu såhär efter jul-nyår. Men jag har haft problem med min vikt hela livet ärvt efter min kära mor. Hon hade också så!
Så försöker med allting att försöka äta på regelbundna tider osv. Ni kanske har något tips annars?
Jag kan sitta & äta chips,godis, pizza och vad det nu allt är men inte gå upp ett enda kilo. Fel på mig va?

Så nu jäklar vill jag åtminstonde gå upp 5 kilo. Så vi får se om jag lyckas!


Kommentarer
Marie

Det är lika stort problem för vissa att gå upp i vikt, alla talar om att gå ner jämt


http://myflowergirl.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback