0
Idag eller rättare sagt klockan 18.00 så ska jag & mitt hjärta in till stan för att hämta mina två möbler som jag köpt av en tjej som målar och skriver texter på möbler. I shabby chic stil. En byrå och en kista. Så ska hämta dem senare då runt sex tiden. Och har fått sett hur dem ser ut lite och så snyggt. Kommer bli väldigt snyggt här hemma sedan. Få lite mer ordning här hemma nu känner jag! Flyttade in 1 maj och känns som man aldrig blir klar med inredningen och det. Men det tar tid och ju längre tid det tar ju snyggare blir det ju! Eller hur?! Annars händer det inte mycket idag, är ledig från jobbet idag. Jobbar onsdag och torsdag plus lördag och söndag. Så ledig på fredag iallafall så det är helt ok. Och på lördag så ska jag fika med Sofia och Susanne två vänner från gymnasietiden. Mycket trevligt. Tur att jag har delat på lördagen så jag hinner fika med dem. Nu ska jag sätta lite fart & börja städa här hemma innan vi kommer fara in till Norrköping. Ha en fin tisdag!
 
källa;google
 
Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback