2
Då har jag bara nu ikväll & imorgon kvar på mitt sommarjobb, känns väldigt tråkigt. För det har varit otroligt skönt att ha ett schema att gå efter & veta att man har dagar att jobba. Men har iallafall fått lite tider nu så hoppas kunna få jobba rätt mycket ändå, det låter så iallafall på ordinarie personalen att jag kommer få det, så vi får allt ta och hoppas för jag trivs väldigt bra där, till och med funderat att utbilda mig till undersköterska. Men har bara funderat på det som sagt. Så vi får se hur det blir med den saken! Vem vet någon dag kanske jag är undersköterska. Vem vet! Ikväll jobbar jag 13.00-21.15 och imorgon 6.45-16.00 så sen är det över för mig. Fast som sagt blir nog väldigt mycket inringt med tanke på att det är dåligt om vikarier. På tal om annat nu då så beställade jag shampoo/balsam och oil på bangerhead förut idag. Dem har 20% just nu för dem har flyttrea. Så in och fynda! :  )
 
 
 
  
 
Kommentarer
Nathalie Flisbäck

Hej :) Halkade in här. Vilken trevlig blogg du har :) Kika gärna in till mig med, du kanske gillar min med :) Ha en bra dag kram www.hemunderbarahem.blogg.se

Svar: Tack tack, Jag säger detsamma. haft en bra dag? :)
.


http://www.hemunderbarahem.blogg.se
elsa:D

allt bta?:D<3


http://elsaedvardsson.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback