1
är hemma nu och tar det lugnt men måste ge mig av igen om ca 1 timma. Då är det dags för nästa pass. Lite trist att bara ha 1 ½ timma hemma men bättre än inget, inget roligt att vara på jobbet i 10 timmar man måste få lite andrum också. Men halvfyra är det dags för att cykla åt jobbet igen. Stå ut fyra timmar till. Hoppas det går fort!Så kommer mitt hjärta sen och möter mig! så sött av honom. Nu ska jag lägga mig i soffan och vila i 20 minuter innan det är dags! Ha en kanon kväll denna fredag!
 
Kommentarer
Michelle

Sv: Heej!

Tack så mycket! :) Jag betalade 940 kr för löshår + frakt. Tycker att det är svårt att svara på vad du föredrar. Jag har haft keratin och det är väldig snyggt men dyrt och väldigt slitsamt för håret. Clips passar mig bättre då jag endast vill använde det vissa dagar och inte hela tiden.

Lycka till med håret! :)

Kram Michelle

Svar: Okej, håret håller väl sig ett bra tag va? : ) Jag vill bara också använda löshåret lite då & då så då skulle clips passa bäst! Så funderar att testa! Men stora frågan är om man kommer att passa i längre hår! : )
Tack hoppas det blir bra!
Ha en fin måndag! kram
.


http://michellesundberg.blogg.se




Kom ihåg mig?
Trackback