1

Då är vi redan i mitten av veckan. *lillördag*
Jag ska snart ta & börja cykla mot jobbet. Hoppas denna dag rusar förbi som gårdagen.
Och idag är det mitt favoritprogram på tvn. *Grey´s Anatomy*
Det var ingen som ville ställa några frågor till mig igår. *ledsen i ögat*
Nu ger jag er ännu en chans och hoppas det kommer finnas lite mer frågor när jag kommer hem.

Jag har suttit och funderat att man kanske ska fixa en veckans blogg eller dagens blogg eller nått i min blogg.
Vad tycker ni om det?? :)

Ha en kanon dag idag!


Kommentarer
Sandra

Greys är såå bra, får nog ställa på inspelning fall jag inte hinner hem i tid.



Nej försover man sig är hela dagn kaputt sen ju!

Det är så mitt jobb funkar, kaos :P

Nej det är inte det och det är ju faktiskt roligt också :) Idag är det jobb, sen lirar killarna match ikväll. Vad hände hos dig? Kram


http://lilleput.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback