2
Jag kom iväg på min röda cykel idag efter att min sambo kikade på den lite snabbt innan jag gav mig iväg för att jobba. MEN!! Kommer halvvägs så märker jag att jag fått PUNKA :( Wiiie eller inte. Och hade 10 minuter på mig att komma till jobbet på bästa sätt med cykel springandes i handen. Jag hann PRICES ska jag tala om.
Men jag var rejält stressad och dagen ville få med sig mera otur har jag märkt. förut när jag skulle ta ut plåten ur ugnen så skulle jag röra lite i pommen och ångar upp och jag var snabb såklart och får ångan på övrehanden och blir väldigt röd. iskallt vatten och hoppas det skulle bli bra. Nu är handen återställd igen! Sköönt det.

Men till det roliga iallafall är att jag träffade sanne & hennes hund milo förut och även hennes vän Frida som jag känt sen tidigare. Och hundarna funkade kanoners ihop. Och milo var liten. Trodde han skulle vara högre men icke. Men fy så söt han var. Och så mycket energi. Båda två har sån energi i sig kan jag tala om. Det trivdes ihop iallafall och det är huvudsaken. Kommer gå kanon att vara hundvakt åt honom.
han verkar vara lätt att ta hand om.

Så både otur och rolig dag. en blandning som sagt!


Kommentarer
emelie

jo det är toppen med mig! ;D


http://plimplom.blogg.se/
sanne

det var så kul att se att de funkade ihop så pass bra! :) lika busiga båda två. hehe. vi hinner säkert ses nån mer gång innan du ska vara hundvakt. vi skulle åka väldigt tidigt på fredagsmorgonen, kl fyra/fem på morgonen så om du kan och vill vore det super om du ville ta honom på torsdagskvällen :) du får såklart pengar som tack för hjälpen! så snällt av dig verkligen :) kram


http://myonce.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback