4
Vilka dåliga uppdateringar jag gör då.
Jag har inte bloggat på ca 3 dagar och nu måste jag ta tag i det.
Jag jobbar hela dagarna så får skylla på det. nävars men orken eller att ha något att skriva om finns ej.
Kanske inte så skoj att läsa varje gång vad jag gjort på jobbet osv.
Men det kanske är bättre de än ingenting alls. Eller?!

Jag ska ta min första cykeltur till jobbet idag faktiskt. Jag hoppas komma fram med cykeln. *skratt*
Men det gör jag nog säkert eller vad tror ni? När jag kommer hem blir det att städa lite.
för sen vid 18.00 bär det av till sanne för att träffa henne & hennes hund milo för att se hur hundarna funkar ihop.
Ska närmligen vara hundvakt i såfall. Klart man ställer upp. Sån hundälskare jag är. =)

Så nu vet ni vad jag har för mig denna dag. Men först 5 timmars jobb!

Ha en kanon dag! Så otroligt fint väder ser de ut att bli idag med. *wiiiiie*
Kommentarer
sanne

hej! nejdå det har jag inte glömt :D ja precis. mamma o pappa bor vid tegelbruksvägen om du vet vart det är? villaområdet innan man svänger in till grosvad. men vi kanske kan ses nånstans innan. har du körkort? :) kram!


http://myonce.blogg.se/
Josefin -Happy Days-

Man bloggar när man kan o har tid o lust tycker jag. :-)



Skönt o ta cykeln till jobbet, det är vår i luften nu, trevlig dag!


http://landhagen.blogg.se/happydays/
Wictoria

Jag kommer ner imorgon och stannar till söndag. När slutar du? Kram

SelenaGomezSwe

sv: najs,yeah :D


http://selenagomezsswe.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback