1

Fredagen så fick jag vara fotograf åt min mammas arbetskamrater som ska sluta och gå i pension så det hade lite festligheter för dem två. Så då ville mamma få lite bilder därifrån såklart ställer jag upp. Och som tack för hjälpen fick jag & sambon gratis mat därifrån och det var väldigt trevligt även snällt. Och maten var väldigt GOD.
Till och med jag åt upp allting, Jag brukar inte vara stor i maten men detta var fruktansvärt GOTT.



Min Goda mat bestod av kyckling planstek mos. *MUMS*
Deras var Pepparstek & Pomme + sås.



Min lördag blev att åka & fira min Syster´s barn som jag är moster till. Hon hade blivit 7 år
måndagen innan och tänk att hon redan är så stor. Man kan knappt förstå det. Jag tyckte nyss hon var nyfödd.
men som sagt tiden bara rullar förbi, den går alldeles för fort!







Otroligt söt när hon vinkar åt mig & man får sån bra bild på henne när hon är glad.



Leksaken hon fick av mig & sambon. Den uppskattades nog!

Söndagen åkte man med Pappa & hans sambo + ena syster till marieberg i Örebro.
Kan visa i senare inlägg vad som shoppades då. Shoppade inte mycket utan sparade mina pengar.
Så min helg såg ut sådär. Nästa helg är det kalas igen. 1 april fyller min mormor år då.
De är otroligt många som fyller år på våren. Men så är det ju! är man många så!

Kommentarer
HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: den har varit bra :D hur har din varit?


http://haidis.se




Kom ihåg mig?
Trackback