1

Jag & min vän Emma drog och kollade när min sambo skulle träna i MTB igår.
Och såklart tog jag kameran med mig & fota lite på dem när det kom i den här långa & äckliga backen.
Vi titta mest på varandra Emma & jag och sa där skulle jag aldrig cykla neråt. Men dem våga.
Hade inte så långt objektiv på kameran igår för räknade inte med att vi skulle stå så himla långt bort
men man ser iallafall att de cyklar neråt den långa backen.
Min sambo är den andra personen i blå tröja i backen :) Så duktig så!
Och sista bilden är han nummer två också. Hoppas ni tycker om bilderna!









Kommentarer
Jennie ♥

sv: nemen grattis i förskott om jag inte hinner kika in imon! vad önksar du dig? hur mkt fyller du?



jaa, de är mkt bättre nu med tummen, dock märks de att man inte använder den alls lika mkt. den blir stel vissa gånger :P hahha får rulla tummarna mkt ;)


http://jennsiii.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback